ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ: ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ
ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Από: Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης & ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ
Σημαντικά
είναι τα "όπλα" που έχουν οι δανειολήπτες
σήμερα στα χέρια τους κατά των Τραπεζών όπως επισημαίνει η Ένωση Προστασίας
Καταναλωτών Κρήτης.
Διαβάστε αναλυτικά τα
δέκα όπλα των δανειοληπτών:
1) Αντιστροφή του
Φόβου.
Το μεγαλύτερο εργαλείο που έχουν πλέον οι Τράπεζες είναι να μας χαμηλώσουν την
ψυχολογία ,καλλιεργώντας τον φόβο,
π.χ.
ότι πρέπει να βρούμε τρόπο να πληρώσουμε
τις οφειλές μας, γιατί θα χάσουμε ότι έχουμε και δεν έχουμε.. να κοιτάξουμε να
υποθηκέψουμε το σπίτι μας ή άλλο περιουσιακό στοιχείο, γιατί έτσι θα
σωθούμε ακόμα μας απομακρύνουν από την
ένταξη μας στο Νόμο Κατσέλη λέγοντας μας ότι θα τα χάσουμε όλα, δεν θα μπορούμε
πλέον να πάρουμε δάνειο κ.α.
Δηλαδή
πλάθεται από τις Τράπεζες ένα
παραμύθι, για να νοιώσουμε αδύναμα και ότι "μονόδρομος" είναι
πλέον οι συμβουλές των και μόνο και ότι αυτές μας οδηγούν στην σωτηρία
Οι Τράπεζες για να συνετιστούν, για να αλλάξουν
τακτική και πολιτική, πρέπει να
νοιώσουν οι ίδιες τον φόβο, ότι χάνουν το "παραμύθι" τους,
χάνουν τα Ευρώ τους.
2) Σημαντική
απογοήτευση για τις Τράπεζες είναι να καταλάβουν ότι ο πελάτης τους είναι
οπλισμένος με γνώση, η ακόμα ότι έχει την καθοδήγηση είτε από μία Ένωση
Καταναλωτών είτε από ένα έμπειρο νομικό, όταν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα του
δανειολήπτη να απευθύνεται στους Δικηγορικούς Συλλόγους .
Πολλές
πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ανά την Χώρα , μεταξύ αυτών και η Ένωση
Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχουν αναλάβει το έργο της ενημέρωσης και της
καθοδήγησης των δανειοληπτών για τα δικαιώματά τους και για την δράση τους
απέναντι στις Τράπεζες, με καθημερινά σεμινάρια, αλλά και της ένταξης των υπερχρεωμένων πολιτών στο ν. Κατσέλη
3) Η επιθετική
πολιτική του δανειολήπτη.
Αρχίζουμε
το ξεσκέπασμα των Τραπεζών, με Αγωγές,
είτε ατομικές είτε Συλλογικές, για τις καταχρηστικές χρεώσεις όπως αυτές έχουν
κριθεί από τα δικαστήρια της χώρας (π.χ. έξοδα φακέλων, έξοδα πρόωρης
εξόφλησης, κ.α.) αλλά και ποινικά, για την
παραχώρηση χωρίς την δική μας συναίνεση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, για ηθική βλάβη, συκοφαντική δυσφήμιση ...
κ.α. αξιόποινες πράξεις που έχουν υποπέσει και διαπράξει εις βάρος εκάστου
δανειολήπτη.
4) Η απώλεια
εμπιστοσύνης από τον δανειολήπτη
Να δείξουμε πλέον εμπράκτως, ότι δεν τις εμπιστευόμαστε, Καθώς όλη τους η
καθοδήγηση είναι, πως να μας εμπλέξουν περισσότερο
με την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των παλαιών συμβάσεων ΜΕ ΝΕΕΣ, με ταυτόχρονο πιεστικό
αίτημα την εγγραφή προσημείωσης υποθήκης σε οποιοδήποτε ακίνητο ιδιοκτησίας μας
με προβαλλόμενο «όφελος» τη μείωση της μηνιαίας δόσης, σημείο ευαίσθητο, διότι
έτσι για ένα χρόνο χάνεται το δικαίωμα ένταξης στο Ν.3869/2010, που
ο Νόμος αυτό θεσπίστηκε για τους αδύνατους πολίτες που βρίσκονται σε αδυναμία
να ανταποκριθούν στα χρέη τους προς τις Τράπεζες, ο ίδιος ο Νόμος σ’ αυτή την
περίπτωση τους βγάζει από το αδιέξοδο της χρέωσης, ρυθμίζοντας τα χρέη επί μία
τετραετία προς τις πιστώτριες Τράπεζες και τα υπόλοιπα τους γίνεται διαγραφή
5) Η απαξίωση του δανειολήπτη στα Τραπεζικά στελέχη και
στην καθοδήγηση των Τραπεζών
Η
αποφυγή συζητήσεων και μη ανταπόκριση σε προσκλήσεις των Τραπεζών. Αποφεύγουμε τους Τραπεζικούς υπάλληλους γιατί προσπαθούν αφενός να μας
φοβίσουν, αφετέρου να μας παραπλανήσουν ,δεν τους εμπιστευόμαστε,
καθώς εξυπηρετούν για μια ακόμα φορά τις εντολές των εργοδοτών τους που είναι
και ο στόχος τους να μας πάρουν και το τελευταίο Ευρώ, αδιαφορώντας για τα
κέρδη που έχουν εισπράξει με τις διάφορες στρατηγικές τους με καταχρηστικές
χρεώσεις και τα ληστρικά επιτόκια, ακόμα αδιαφορώντας για την αυτοκτονία
εκατοντάδων πελατών τους.
Τράπεζες
που ενώ έχουν περάσει τρία χρόνια οικονομικής ύφεσης και δυσκολίας εμμένουν και
επιμένουν να μη δέχονται τα αιτήματα των δανειοληπτών πελατών τους,
διαμορφώνουν αντίπαλο στρατόπεδο και η μόνη λύση είναι η Δικαστική.
Συμβουλές και καθοδήγηση MONO από τον Συνήγορο του
Καταναλωτή, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών, ή ακόμα από
Δικηγόρο που να αναφέρεται το όνομα του και η έδρα του στον Δικηγορικό Σύλλογο
της περιοχής που δραστηριοποιείται
6) Δεν ανταποκρινόμαστε στο περιεχόμενο των Εξωδίκων
Προσκλήσεων.
"Χιονοθύελλα
" τα εξώδικα και μάλιστα με δικαστικό κλητήρα. δεν μας πιάνει
πανικός, δεν πτοούμαστε, δυναμώνουμε, ιδιαίτερα όταν ακολουθούν την δική μας
Εξωδικαστική Αίτηση , ένταξης μας στο Νόμο Κατσέλη. Εδώ για μια
ακόμα φορά δείχνουν οι Τράπεζες την "καλή" τους διάθεση και βασικά
την αντιπαλότητα τους, που αντί να μας αντιπροτείνουν στην δική μας πρόταση μας
,¨μας "βορβαδίζουν" με εξώδικα
7) Ασφαλιστικά
Μέτρα
Κάνουμε Ασφαλιστικά
Μέτρα , κατά των διωκτικών εγγράφων των Τραπεζών, για να τα αποδυνατίσουμε, για να νοιώσουμε ότι τα
περιουσιακά μας στοιχεία δεν κινδυνεύουν, μέχρι την εκδίκαση της κατατεθημένης
από εμάς αίτησης στο Δικαστήριο (Ν.3869/2010)
8) Διαταγή
Πληρωμής
Την ανακόπτουμε άμεσα μέσω δικηγόρου, είναι εκτελεστός
τίτλος, ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ την Tράπεζα,ότι δεν θα την υλοποιήσει Εάν η Τράπεζα τα
έχει "καταφέρει " παρά το ότι έχουμε καταθέσει αίτηση ένταξης μας στο
Νόμο 3869/2010 και έχει εκδοθεί διαταγή πληρωμής, την ανακόπτουμε άμεσα μέσω
δικηγόρου, καθώς υπάρχει η προθεσμία των15 εργασίμων ημερών, είτε έχουμε περιουσιακά
στοιχεία είτε όχι
9) Προσφυγή στα
Δικαστήρια
"Μπουνιά"
για τις Τράπεζες είναι η προσφυγή των δανειοληπτών στα δικαστήρια. Εκατοντάδες είναι οι αποφάσεις των Ειρηνοδικείων της Χώρας όπου
προσφεύγουν οι δανειολήπτες και βρίσκουν το δίκιο τους. Αλλά και
ακόμα τα σημαντικά "κουρέματα" του χρέους των δανειοληπτών,
αποδεικνύουν ότι οι μεγάλοι
"χαμένοι" δεν είναι οι δανειολήπτες αλλά οι ίδιες οι Τράπεζες
10) Ενημερώνουμε
τον Συνδράμοντα Φορέα (Ένωση Καταναλωτών, δικηγόρο κ.α)
Καμία
Τράπεζα δεν αισθάνεται άνετα, όταν ο δανειολήπτης εμφανίζεται με εκπροσώπηση,
είτε μέσω της Ενώσεως Καταναλωτών της οποίας είναι μέλος, είτε με
εξουσιοδοτημένο δικηγόρο, η Τράπεζα ενώπιον των Φορέων που νομιμοποιούνται να
εκπροσωπούν τους δανειολήπτες, νοιώθει
αδύναμη αδυνατεί "καθαρά" πλέον να αυθαιρετεί.