Απάντηση ΙΝΚΑ



Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Μαϊμού μηχανήματα δήθεν μείωσης Ηλεκτρικού ρεύματος


Μαϊμού μηχανήματα 

δήθεν μείωσης Ηλεκτρικού ρεύματος

ΙΝΚΑ ΔΤ /17.11.11
Έχει γεμίσει το περιβάλλον από «λυσσασμένα σκυλιά», να βρουν ένα κομμάτι ψωμί να φάνε. Η υπερβολή της φράσης λυσσασμένα σκυλιά είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση της κοιμισμένης υποχρέωσης αντίστασης, του καταναλωτή σε κάθε ανελέητη επίθεση, του όρου η εσύ η εγώ, αφού έτσι τελικά φαίνεται.
Βομβαρδισμός τηλεφωνημάτων σε όλη την Ελλάδα να αγοράσετε μηχανάκια που τα βάζετε στην πρίζα καΙ δήθεν   μειώνουν την κατανάλωση.
Ανοησίες  μπλε, η πράσινες ότι χρώμα και να έχουν οι ανοησίες   είναι ανοησίες. Μην αγοράζετε ανοησίες, χάνετε και τα λίγα ΕΥΡΩ που δίνετε.
Και μάλιστα όταν ζητήσεις λεπτομέρειες για την χρήση της συσκευής και του πεις : Έχετε τηλεφωνήσει στον πρόεδρο του ΙΝΚΑ, εγώ είμαι, σας παρακαλώ πέστε μου μερικές λεπτομέρειες αφού θα το πληρώσω στο κουτί του χωρίς να έχω διαβάσει από πρίν τις προδιαγραφές, μας απαντούν : Δεν πανα είσαι όποιος και να είσαι άντε παράτα μας.
Αυτοί είναι οι πωλητές μέσω τηλεφώνου.
Σημ. Πρόκειται για ελαφρό ηλεκτρονικό μηχανισμό, ασήμαντης παρέμβασης στην διόρθωση τροφοδοσίας, περιορισμένων όμως συσκευών, που υπόκεινται σε δυνατότητα διόρθωσης της τροφοδοσίας τους. Για το θερμοσίφωνο δεν ισχύει ούτε για όλες τις λάμπες