Απάντηση ΙΝΚΑ



Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Κίνημα: «Μόνο 1 ευρώ για τα τέλη»



Κίνημα: «Μόνο 1 ευρώ για τα τέλη»
Πηγη: enikos.gr, press-gr

Φαίνεται ότι μετά τα διόδια το «Δεν πληρώνω» επεκτείνεται και στα τέλη κυκλοφορίας. Ενδεικτικό είναι ότι το Κίνημα Δεν πληρώνω και Αλληλεγγύης Τρικάλων καλεί τους πολίτες να προσέλθουν στη ΔΟΥ τη Δευτέρα και να καταβάλουν 1 ευρώ για τα τέλη…
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Κίνημα καλεί «όλους τους Τρικαλινούς πολίτες που δεν έχουν, δεν μπορούν και δεν θέλουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2013, τη Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου και από ώρα 10 π.μ. και μετά να προσέλθουν στη ΔΟΥ Τρικάλων (1ος όροφος) για να καταβάλουν (πληρώσουν) 1 ΕΥΡΩ ο καθένας για τα τέλη στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, διότι τα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τον νόμο και το Συμβούλιο Της Επικρατείας (Σ.Τ.Ε.), δεν είναι φόρος, αλλά ανταποδοτικό τέλος, και κακώς και παρανόμως εισπράττονται».
Μάλιστα δημοσιεύεται και η σχετική Αίτηση-Δήλωση για την καταβολή του ενός ευρώ.




                       ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Του .............................. κάτοχου
Α.Δ.Τ................,κατοίκου..................
ΠΡΟΣ

-Τον  Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων κύριο Γεώργιο Ταγαρίδη και μέσω αυτού στον Πρόεδρο του Δ.Σ. του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ στους:
- Υπουργό Οικονομικών
- Ολομέλεια Νομικού Συμβουλίου του Κράτους
- Συνήγορο του Πολίτη
- Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
- Διοικητή Τροχαίας Τρικάλων

                    ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
                    Ι.Χ. ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2013


« Κατάθεση ποσού ενός (1) ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας 2013»

Κύριε. Προϊστάμενε
παρακαλώ να μου εκδώσετε γραμμάτιο πληρωμής τελών κυκλοφορίας έτους 2013 για το αυτοκίνητο μου ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ .........
με το ποσόν του ενός (1) ευρώ υπέρ Δημοσίου έναντι χρήσης του κακού οδικού δικτύου στο οποίο να αναγράφεται η παρακάτω αιτιολογία:
1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στην προκειμένη περίπτωση στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από το ποσό που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ μικρό μέρος επέστρεψε στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμαι. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό και με πολλά θύματα (νεκρούς και τραυματίες) για τους πληρωτές Τρικαλινούς του τέλους ιδιοκτήτες των ΙΧ.
Η υστέρηση και υπανάπτυξη του Νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν οι κυβερνώντες και η τρόικα.



 Αντί να καταβάλλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάσταχτα χαράτσια.
2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματα μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου.
3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η Ιανουαρίου.
5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα ως όφειλε!
6) Διότι, ενώ ο μισθός μου, και το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκαν δραματικά, κατά 40%-50%, ταυτόχρονα αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία και μάλιστα σε ένα απλό αυτοκίνητο που κατάφερα με δυσκολία να προμηθευτώ.
7) Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω όλα αυτά τα χαράτσια, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητο, το δε Δημόσιο - Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60% του ποσού (1,78 ?) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους και ένα καθημερινό βασανιστήριο περιμένει όλους τους πολίτες προκειμένου να μεταβούν με το αυτοκίνητο τους, στην εργασία τους με ζημιές και με διάφορες φθορές στο όχημα μου χωρίς κανείς να με αποζημιώνει ούτε σε είδος αλλά ούτε και σε υπηρεσίες για τις ζημιές αυτές.
8) Οι αποφάσεις του ΣΤΕ συνηγορούν υπέρ της άποψης μου και ότι το ελληνικό δημόσιο δεν έχει το δικαίωμα να εκβιάζει και να απειλεί τους πολίτες, ούτε τα ελεγκτικά όργανα μπορούν να προβούν σε διοικητική πράξη σε βάρος μου μετά την παρούσα δήλωση-πρόσκληση μου προς το Ελληνικό Δημόσιο.
9)
Δεν αρνούμαι, διαφωνώ με το υψηλό κόστος των κακών υπηρεσιών που μου παρέχονται, ενώ έχει μετατραπεί σε κεφαλικό φόρο, αδυνατώ να πληρώσω αυτό το ποσόν συμμετέχω συμβολικά προτάσσοντας με τις άμεσες ανάγκες επιβίωσης της οικογένειας μου.
10) Αρνούμαι να καταβάλλω στις τράπεζες ή μέσω webbanking τα τέλη, αφενός για όλους τους λόγους που δηλώνω με το παρόν, αφετέρου δεν μου διασφαλίζονται τα προσωπικά μου δεδομένα αφού δεν εμπιστεύομαι πλέον το τραπεζικό σύστημα και ούτε θέλω καμία συναλλαγή μαζί τους εκ πεποιθήσεως, διότι αυτοί έχουν παραδώσει τη χώρα μου και το λαό μας στους ξένους κατακτητές.
11)
Τέλος ζητώ με την παρούσα Δήλωση μου (δια της Υπηρεσίας σας) να τεθεί εκ νέου το ερώτημα προς την ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που σας αναφέρω δηλαδή ότι η ιδιωτική μου διαφορά με το Δημόσιο αφορά τον τύπο και την ουσία των συμφραζόμενων στα πλαίσια της 428/2005 απόφασης του Αρείου Πάγου, όσον αφορά των χαρακτηρισμό των τελών κυκλοφορίας κ.λ.π. η οποία δεν πάρθηκε υπόψη στην έκδοση της γνωμάτευσης 40/2012 του τμήματος Δ' του Ν.Σ του Κράτους.
 Τρίκαλα  31 Δεκεμβρίου 2012
o Δηλών - Αιτών