Απάντηση ΙΝΚΑ



Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ;; Ο αγώνας κατά του τραμ συνεχίζεται!



ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ;;
Ο αγώνας κατά του τραμ συνεχίζεται!
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ
ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Του Μπάμπη Δεληνταδάκη
Ειδικού Γραμματέα του ΙΝΚΑ
Μέλους Της ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ
 Γνωρίζουμε ότι οι «εργολάβοι δημοσίων έργων» είναι η πρώτη εξουσία στην Ελλάδα ακόμα και πάνω από την Τρόικα. Τι θα γινόμαστε χωρίς εργολάβους;  Αυτοί γεμίζουν με (;) φαγητό το τραπέζι μας, αυτοί καλύπτουν το (;) Εμπορικό Ισοζύγιο, αυτοί δημιουργούν το (;) Πρωτογενές Πλεόνασμα, αυτοί και μόνο αυτοί καταπολεμούν (;) τη Διαφθορά…
Όμως όλα έχουν και τα όριά τους, όπως στην υπόθεση του τραμ ο γράφων έχει ενημερώσει με Εξώδικα τον πρώην Δήμαρχο και με κοινοποίηση τον νυν Δήμαρχο από τον Φεβρουάριο 2014 ότι:
1ον ) Έχει ασκηθεί προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά της εισόδου του τραμ στον Πειραιά που συζητιέται  την 5η Νοεμβρίου 2014 , συνεπώς κανείς  δεν μπορεί να προδικάζει την απόφαση της Δικαιοσύνης και να προωθεί τις παρεμβάσεις για το τραμ, και·
2ον)για την παρούσα χάραξη δεν υπάρχει καν εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.), αφού ό,τι εγκρίθηκε στην σχετική συνεδρίαση της τότε Νομαρχίας Πειραιά προϋπέθετε την Υπογειοποίηση των Γραμμών του Ηλεκτρικού.  Ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν προωθούνται παρεμβάσεις της έκτασης του τραμ, χωρίς εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και συνδεδεμένης Κυκλοφοριακής Μελέτης.
Ό,τι συμβαίνει σήμερα στον Πειραιά στερείται κάθε νομιμότητας.
Όμως τα πράγματα δεν σταματούν εδώ, αφού έχουν κοπεί παράνομα δέντρα, και έχουν κατατεθεί μηνύσεις (που είναι οι λαλίστατοι οικολόγοι;). Με δεδομένη τη  δικαστική εκκρεμότητα και την έλλειψη εγκεκριμένης Μ.Π.Ε. ,  οι Πειραιώτες αναρωτιούνται:
-Ποιος έδωσε άδειες για τις καταλήψεις των δρόμων, και την επιπλέον άδεια στους εργάτες του εργολάβου να «ρυθμίζουν» την κυκλοφορία «με κόκκινα σημαιάκια» και να αντιποιούνται έτσι το λειτούργημα του τροχονόμου; Προβλέπεται κάτι τέτοιο από τον Κ.Ο.Κ.;
-Ποιος  έδωσε τις άδειες για  καταλήψεις πεζοδρομίων,  που μάλιστα αφαιρούν την πρόσβαση από τα προς ενοικίαση καταστήματα, έτσι απωθούν τους μελλοντικούς ενοικιαστές και προξενούν οικονομική βλάβη στους ιδιοκτήτες;  Προβλέπουν αυτές οι άδειες τοποθέτηση καμπίνας αφόδευσης για τους εργάτες του εργολάβου επί του πεζοδρομίου ;
-Ποιος παίρνει την ευθύνη για την αδυναμία πρόσβασης Οχημάτων Πρώτης Ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά κτλ.), αλλά και την καθημερινή δυσκολία πρόσβασης των δημοτών στα σπίτια τους ;
-Με ποιο δικαίωμα ο εργολάβος παρενέβη στα φρεάτια της ΕΥΔΑΠ (που μάλιστα προκάλεσε τη διαμαρτυρία της Διοίκησης της ΕΥΔΑΠ έγγραφο 8145/18-6-14);
Το ΙΝΚΑ και η ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ κάνει το κατά δύναμη  για να περισώσει την Πόλη μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης που θα διώξει το τραμ από την πόλης μας. όμως μέχρι τότε χρειάζεται και η επαγρύπνηση όλων των Πειραιωτών σχετική  οδηγία του ΙΝΚΑ ( http://tinyurl.com/oxitram-230514 ).
Όμως περισσότερο από κάθε δημότη είναι ευθύνη του Δημάρχου του Πειραιά - αλλά και του πλειοψηφήσαντος δημοτικού συμβούλου της κίνησης - να τιμήσουν  τις δηλώσεις τους κατά του τραμ και των μονοδρομήσεων (tanea.gr, 29/5/14 και  zougla.gr, 23/5/14). Είναι πλήρως ενημερωμένοι, από Πειραιώτες που συμμετέχουν στο κίνημα κατά του τραμ, και οφείλουν:
Να αποκαταστήσουν τη νομιμότητα, να εμποδίσουν τις παραπέρα παρεμβάσεις και σκαψίματα και να βοηθήσουν στις δικαστικές ενέργειες και στις κινητοποιήσεις που θα ακολουθήσουν


Οι Πειραιώτες τους ψηφίσαμε γιατί θέλουμε μια αγωνιστική δημοτική αρχή και όχι ακόμα έναν Φασούλα ή έναν Μιχαλολιάκο ! Υπενθυμίζουμε ότι ο Δήμαρχος του Μοσχάτου δε απέφυγε να έλθει σε ρήξη με τον εργολάβο του τραμ.