Απάντηση ΙΝΚΑ



Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

ΟΔΗΓΙΑ: ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΛΟΠΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ




ΙΝΚΑ ΔΤ 520/08.07.14   
ΟΔΗΓΙΑ: ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΛΟΠΗΣ  ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

          Το ΙΝΚΑ καταδικάζει απερίφραστα  όλες  τις κλοπές, από οπουδήποτε και να προέρχονται. Και από τον καταναλωτή (πχ: κλεπτομανία), αλλά και από τον προμηθευτή (πχ: άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στο ταμείο).
Να μην ξεχνάμε όμως ότι τα «ψώνια» είναι μια προσωπική υπόθεση του καταναλωτή, που μπορεί να του προσφέρει μικρή ευχαρίστηση, παρόλο που τελευταία γίνεται από το υστέρημά του. Το να καταλήξει ο καταναλωτής στο αυτόφωρο, λόγω κακής οργάνωσης, επαναλαμβανόμενου «λάθους», κακοτροπίας ή ακόμα και  επιβουλής από μεριάς  του καταστήματος ή των υπαλλήλων του, είναι κάτι που πρέπει να έχει αντίκτυπο στην επιχείρηση που το συνηθίζει.
   Έτσι λοιπόν το ΙΝΚΑ προτείνει :
Όπου έχουν γίνει περιστατικά εις βάρος καταναλωτών, ιδίως μετά από αθωωτική απόφαση ή απαλλαγή, να αποφεύγονται τα
συγκεκριμένα καταστήματα.
     Μας έχει καταγγελθεί ότι δεν έχουν απενεργοποιηθεί πληρωμένα, έχουν ζητήσει σωματικό έλεγχο «σεκιουριτάδες» και υπάλληλοι καταστήματος  χωρίς λόγο. Ακόμα  έχουν προστεθεί αντικείμενα στην τσάντα του καταναλωτή είτε από λάθος είτε σκόπιμα, για (σεξουαλική) παρενόχληση ή και εκβιασμό…
    Πρέπει να δίδεται προσοχή στα εξής 5 (πέντε) αν επισκεφτεί τέτοιο κατάστημα:
1) Ο καταναλωτής να μην δέχεται ΠΟΤΕ «δώρα» από το κατάστημα, να ελέγχει σχολαστικά την απόδειξη με ό,τι αγόρασε και να κλείνει καλά την τσάντα.
2) Να γνωρίζει την ακριβή διεύθυνση του καταστήματος.
3) Να έχει  μαζί του κινητό τηλέφωνο.
4) Σε περίπτωση συναγερμού προϊόντος που να τον αφορά, ακόμη και αν του ζητηθεί  (να πάει σε άλλο χώρο του καταστήματος) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ  και, αν είναι δυνατόν, τον δικηγόρο του. Και βέβαια να ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Ή «ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ» ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ σε καμία περίπτωση. 
5) Να υποβάλλει, στην Αστυνομία, μήνυση κατά του προέδρου, του διευθύνοντος συμβούλου, του υπεύθυνου καταστήματος, του υπεύθυνου  ασφαλείας και των υπαλλήλων της επιχείρησης που ήταν παρόντες στο συμβάν, για όσα γεγονότα έχουν συμβεί, όπως: απειλή, ψευδή καταμήνυση, εκβιασμό, αντιποίηση αρχής και ό,τι άλλο σχετικό έχει προκύψει. Να μην αποσύρει την μήνυση παρά μόνο μετά από τη γραπτή συγνώμη του Καταστήματος.-